yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

SİMİT


.
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı ılık süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı kuru maya
1 tatlı kaşığı şeker
1 çay kaşığı tuz
Aldığı kadar un ( ~ 5 bardak)
.
Üstü
2 yemek kaşığı pekmez
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 çay bardağı su
Bolca susam
.
Tüm malzeme ile hamur yoğrulur. Üstü nemli bir bezle örtülüp bir saat kadar mayalanması için bekletilir. 20 eşit bezeye ayrılır. İki beze alınıp yuvarlanarak şerit haline getirilir. Birbirine dolanıp simit şekli verilir. Önce pekmezli sosa sonra da susama bulanıp tepsiye dizilir. Öncedn ısıtılmış fırında 180 derecede pişirilir.
.

Reklamlar

Comments on: "SİMİT" (12)

  1. Pınarcığım pastane simiti gibi olmuş,ellerine sağlık canım.harika görünüyorlar.afiyet olsun.sevgilerimle…

  2. Canım bence pastahane aç sen ellerine sağlık mis gibi koktu sunumda enfes,öptüm…

  3. bu ne güzeliktir böyle.illede simit yani))eline sağlık arkadaşım(bir küçük rica;şu kelime doğrulamayı kaldırabilirsen çok sevineceğim,sanırsam başka arkadaşlar da sevineceklerdir.)sevgiler selamlar

  4. kokusu buralara dek geldi ellerinize sağlık :))

  5. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler…http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 30 için:17.11.2008 -30,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 30 EV SAHİBESİ OLARAK http://susamcorekotu.blogcu.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE”PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 30″ BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE…TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR….Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

  6. Çok güzel görünüyor,elinize sağlık.

  7. Pınar bunlar harika! Hele de başka memleketlerde yaşayan ve simidi özleyenler için ne iyi olmuş. (Seni linklere ekliyorum, eh bu güzel tariflere bakmalı arada değil mi ama?)

  8. ebndo dogru düzgün bir simit tarifi yoktu. bu tarif hosma gitti tesekkür ederimm

  9. ev yapımı simit harika birşey benziyor ellerine sağlıkbende blogcudan taşındım blogspota beklerim

  10. Anonymous said:

    kardeşim yap yap diye ısrar edince yaptım veee hiç pişman olmadım çok güzel oldu aynı hazır gbkardeşimin çeneside kapandı

  11. Anonymous said:

    TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

  12. sümeyye said:

    süper gözüküyo

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: