yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

BLOĞUM 1 YAŞINDA :)

.

Bloğum artık 1 yaşında…Bir gün gecikmeli de olsa hatırladım, nice yıllar diliyorum bloğuma 🙂

Çok fazla zaman ayıramasam da günlük stresimi alan bir uğraşı oldu benim için,çok güzel insanlar tanıdım,çok güzel dostlar…Yüz yüze görüşmesek de bloğuma uğrayan,yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum.Ordasınız biliyorum, elimden geldiğince ben de burda olacağım 🙂

Yeni,keyifli,nice paylaşımlar dileğiyle…

.

Comments on: "BLOĞUM 1 YAŞINDA :)" (13)

  1. bol paylaşımlı nice yıllara ..sevgiler nUnU

  2. nice güzel yıllara:)))

  3. nice güzel paylaşımlara canım inşallah bende blogumun yaş gününü kutlarım. http://www.karamelmutfak.blogger.com

  4. Canım nice senelere öptüm…

  5. nice yıllara bloğunuzda güzel yemekler ve paylaşımlarla.sevgiler…

  6. canım tariflerini tek tek deniyorum,hepsi çok güzel…evdekiler değişik,lezzetli bir şey yaptığımda lezzetpınarından mı diyorlar 🙂 Nice yıllara,takipteyim,öpüyorum.

  7. bloğun çok güzel,nice güzel paylaşımlara…eminim bize daha uzun yıllar çok güzel tarifler vericeksin,seninde orda olduğnu bilmek güzel bende buralardayım canım

  8. Nice bool arkadaşlı yıllara 🙂

  9. Canim nice paylasimli ve guzel senelere.sevgiler

  10. canım nice yıllara.1.yaşın kutlu olsun.sevgilerimle…

  11. nice yıllara arkadaşım,nice güzel tariflere – ŞEYDA

  12. nice nice yıllara…

  13. Canım kızım seninle gurur duyuyorum. Arkadaşlarının yorumlarını okudukça çok seviniyorum. Nice başarılı yeni lezzetlere.

Bir Cevap Yazın

