yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

ÇILBIR

Zamanı kısıtlı olanlar için çok kolay bir yemek…Çılbır 🙂 Çocukluğumdan beri çok severim.Uzun zamandır yemiyordum.Geçenlerde aklıma düştü,kızıma tattırmak istedim, yumurtayı sevdiği için çılbırı da sevdi.
.
Bir tavada su kaynatılır,kişi sayısına göre yumurta kaynayan suyun içine kırılır. Bu arada sarmısaklı yoğurt hazırlanır,tabaklara paylaştırılır,pişen yumurtalar kevgirle dikkatlice yoğurdun üstüne alınır,üzerine biberli,kızdırılmış tereyağı gezdirilir.

Comments on: "ÇILBIR" (5)

  1. Bende çok severim…Ama uzun zaman ldu yemeyeli bak aklıma düşürdün:))Ellerine sağlık

  2. Böyle pratik tariflere bayılıyorum. Yumurtalar parçalanmasın diye az sirke konuyor suya diye biliyorum ama olmadan da gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler…

  3. aklıma getirdin çılbırı…yıllar oldu yapmayalı… en kısa zamanda yapıcam canım…ellerine sağlık…güzel bir hafta diliyorum…

  4. mmmm ekmeği batır batır ye,harika olmuş canım,bende yapayım bi çılbır bugünlerde canım istedi ….

  5. Herkes gibi benim de aklıma geldi bu kadar sevdiği şeyi insan nasıl unutuyor şaştım kendimeben yoğurdu yumurtanın üstüne döküyordum birde böyle deneyeyimhülya

Bir Cevap Yazın

