yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

BÖĞÜRTLENLİ KEK

Özellikle tatlı-mayhoş tatları bir arada sevenler için süper bir lezzet.Tarif Sevgili Hatice‘den. Ben elma eklemedim. Bu kekin vişnelisinin de harika olacağına eminim.

3 adet yumurta
1 su bardağından 1-2 parmak eksik şeker
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tarçın
1/2 su bardağı dövülmüş ceviz ya da fındık
Dondurulmuş böğürtlen veya vişne taneleri

Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Un, kabartma tozu ve tarçın elenerek eklenir. Ceviz veya fındık ilave edilir.Yağlanmış kalıba kek harcı dökülür, Üzerine böğürtlenler dizilir. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirilir.

Comments on: "BÖĞÜRTLENLİ KEK" (9)

  1. böğürtlenler dondurucudanmıydı….. merak ettim nereden aldınız diye….

  2. Gülsüm Hanım böğürtlenlerim derin dondurcudaydı ve çözülmeden kullandım,sevgiler…

  3. ELİNİZE SAĞLIK.BENCEDE MAYHOŞ MAYHOŞ ÇOK GÜZEL.SEVGİLERİMLE

  4. Oo ellerine sağlık canım…

  5. mayhoşsa tam bana göre.ellerine saglık.

  6. Pınar'cığım nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgilerimle…

  7. mmmmmmmm nefis olmuşlar canım.ellerine sağlık.

  8. Nasılda harika görünüyor kek böyle.

  9. Pınarcığım memnun kalmana çok sevindim:))böylede çok güzel olmuş, nefis görünüyor, ellerine sağlık canım.sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

