yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

Et ve tavuk yemeklerinin yanında harika oluyor,biz tek başına yemeği de çok seviyoruz 🙂

7-8 adet taze patates
1/2 paket maggi paprika çeşnili sos
1-2 çorba kaşığı zeytinyağı
tuz

Patatesler kabukları fırçalanarak iyice yıkanır.Elma dilimi şeklinde doğranır.Paprikalı sos,zeytinyağı ve tuzla harmanlanıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yayılır.Önceden ısıtılımış 200 derece fırında pişirilir.

Comments on: "PAPRİKA ÇEŞNİLİ ELMA DİLİMLİ PATATES" (3)

  1. Ben de tavugun yaninda cok severim elma dilimli patatesi. Nefis görünüyor, ellerine saglik.

  2. afiyet olsun canım.bende pepe patatesle yapıyorum.çeşnileri bu şekilde kullanmak harika bir fikir…sadece tavuk pişecek değil ya…güzel bir hafta diliyorum…sevgiler.

  3. Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;1) ÇORBA2) APERATİF3) SALATA4) ANA YEMEK5) ZEYTİNYAĞLI6) TATLIBu davetiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

Bir Cevap Yazın

