yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

KREMALI İNCİRLİ TATLI

Bizim evin en sevilen tatlılarından biri,hatta birincisi …  Daha önce tarifini vermiştim,ara ara yapıyorum,şimdi fotoğrafları yeniledim,denemediyseniz mutlaka deneyin 🙂  Favori tatlılarınızdan biri olacağına eminim.Kremalı  incirli tatlının tarifine ulaşmak için tıklayın

Comments on: "KREMALI İNCİRLİ TATLI" (12)

  1. Süper lezzetli görünüyr,nefis,ellerine sağlık,secgiler.

  2. Pınarcığım eski tarifine tıkladım ve tarifi aldım incirli tüm tatlı ve kekleri çok seviyoruz bu tarif çok hoş bir seçenek oldu ellerine sağlık sevgiler…

  3. Mmmm bayilirim incire
    ellerine saglik canim

  4. İnciri çok sev erim,tatlısınada bayılacağıma eminim,çok leziz görünüyor..Ellerine sağlık,sevgilerrr..

  5. günaydın canım.hayırlı cumalar diliyorum.ellerine gönlüne sağlık tatlı mükemmel görünüyor.. çok öpüyorum.sevgiler…

  6. bende bugün incir reçeli yayınladıımm:))
    ellerine sağlık tatlımm bende yavaş yavaş yeniliyorm fotoğraflarımı:))

  7. Pınarcığım bende daha önce yayınla
    dığın zaman not ettim ama daha dene
    mek kısmet olmadı.Deniycem inşallah
    öpüyorum.

  8. ellerine sağlık çok lezzetli duruyor bende yıllar önce bir kere yapmıştım :))
    sevgiler..

  9. evet bu tatlıyı bende yapıyorum. çok beğenerek yiyoruz. içindeki incirin çıtırtıları nefis oluyor. ellerine sağlık

  10. evet bu tatlıyı bende yapıyorum. çok beğenerek yiyoruz. içindeki incirin çıtırtıları nefis oluyor. ellerine sağlık

  11. evet bu tatlıyı bende yapıyorum. çok beğenerek yiyoruz. içindeki incirin çıtırtıları nefis oluyor. ellerine sağlık

  12. ellerine sağlık canım çok şeker görünüyor denemek lazım selamlar

Bir Cevap Yazın

