yeni lezzetler,yeni paylaşımlar…

PANGA BALIĞI PANE

Son günlerde adını sıkça duymaya başladığımız “Panga” balığını biz de denedik. Tam çocuklara göre kılçıksız,kokusuz bir balık.Ben lezzetini dil balığına ya da mezgite benzettim. Panga balığı Vietnam ve çevresinde yetiştirilen bir tatlı su balığı.Türkiye’ye de Vietnam’dan ithal ediliyormuş. Büyük marketlerde bulmak mümkün.Biz Kipa’dan aldık.Yağ oranı çok düşük olduğu için genellikle tavası öneriliyor.

1 kg panga fileto (yaklaşık 4 adet )
1 yumurta
1-2 diş sarımsak
tuz,karabiber
pane un ya da mısır unu

Yumurta çırpılır,içine rendelenmiş sarımsak,tuz ve karabiber eklenir. Balıklar önce bu karışıma sonra da pane un karışımına bulanarak kızdırılmış az sıvı yağda kızartılır.

Comments on: "PANGA BALIĞI PANE" (11)

  1. Hiç duymamıştım bu balığı merak ettim şimdi.Ellerine sağlık lezzetli görünüyor.Sevgiler.

  2. Harika olmuş canım,ellerine sağlık..sevgiler..

  3. çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık.

  4. Sırf kılçık yüzünden bizim çocuklara balık yedirmekte zorlanıyorum.Denemek lazım.ellerinize sağlık.

  5. nefiss gözüküyor gerçektende
    sevgiler

  6. nefiss gözüküyor gerçektende
    sevgiler

  7. Pınarcığım bende kipadan bakacağım ellerine sağlık sevgiler…

  8. ellerine sağlık canım nefis görünüyor……..güzel lezet dolu bir gün diliyorum.çok öptüm.sevgiler.

  9. bende yaptım gerçekten leziz bir balık.tavuk etini andırıyor.ellerine saglık.

  10. SERAP said:

    Biz Almanyada bu baligi cok tüketiyoruz.
    Benim merakettigim Türkiyedeki fiyati
    .Burada kilosu 10 euro yaklasik 20 liraya geliyor.Sizde nekadar bu baligin kilosu?

  11. Serapçım burda da 15-20 lira arası değişiyor. Demek ki fiyat farkı yok 🙂

Yorum bırakın